Projekt ten obejmował całkowitą przebudowę tego odcinka a w szczególności:
- obniżenie całej korony drogi, gdzie różnice pomiędzy stanem pierwotnym a projektowanym dochodziły w niektórych miejscach nawet do 1m.
- całkowitą rekonstrukcję wszystkich skrzyżowań łączących sie z powyższą drogą oraz znajdujących sie wzdłuż drogi chodników dla pieszych, zatok oraz pasów zieleni.
- przebudowanie kanalizacji sanitarnej o średnicy rur 36 calów wraz ze wszystkimi studzienkami usadowionymi w pasie drogowym.
Praca ta polegała na opracowaniu pod względem geodezyjnym projektu realizacyjnego, wytyczeniu wszystkich niezbędnych do prawidłowego procesu przebudowy punków głównych obiektu, urządzeń inżynierskich etc. oraz przeprowadzenie inwentaryzacji po-wykonawczej. Dodatkowo w ramach tej pracy niezbędnym było:
- przeprowadzenie kontroli osiadania 100 letniego mostu.
- pomiaru deformacji torów kolejowych